اطلاع از مقدار قند خون توسط یک ساعت مچی

ساعت K'WatchTM ، یک دستگاه مانیتور مداوم قند خون(CGM) است که سطح قند خون شما را بطور مداوم در طول روز و شب اندازه گیری و ردیابی می کند. با نگاهی ساده به این ساعت، می توانید از میزان قند خود مطلع شوید. این ساعت روند قند خون شما و نمودارهای آن را با تاریخ ارائه می دهد تا بتوانید کنترل سطح قند خون خود را بهبود بخشید.

این ساعت به شما کمک می کند تا قند خون خود را حتی اگر مشغول کار یا فعالیتی هستید، کنترل کنید. زیرا به شما در صورت افزایش یا کاهش قند خون هشدار می دهد. شما قادر خواهید بود این ساعت را برای شب های مختلف با میزان هشدارهای مختلف برنامه ریزی کرده و حتی می توانید پیام هشدار را به خانواده یا دوستان خود ارسال کنید.

استفاده ی ساده با فناوری پیچیده

در زیر این ساعت، صفحه ای شامل مجموعه ای از میکرو نیدل ها و حسگرهای زیستی به نام K'apsul قرار می گیرد که از فناوری SkinTaste در آن استفاده شده است. بدین ترتیب حسگرهای زیستی قادر هستند قند خون فرد را بدون درد از طریق پوست اندازه گیری کنند. صفحه ی K'apsul با یک چسب hypoallergenic ، در محل خود متصل می شود. این چسب بعد از 7 روز استفاده باید برداشته شده و جایگزین گردد. در زیر اطلاعات بیشتری را در مورد این ساعت از سازندگان آن پرسیده ایم:

ساعتK'Watch® ، چه موقع در دسترس خواهد بود؟

در جولای 2018 ما اعلام کردیم که تغییراتی اساسی در سیستم K'Watch ، ایجاد نموده ایم و هنوز در حال توسعه ی آن هستیم، در حال حاضرK’apsul  قادر به اندازه گیری سطح گلوکز در حالت مداوم است. ما در واقع در مرجله ی کارآزمایی های پیش بالینی هستیم. این آخرین مرحله قبل از آزمایشات بالینی و مجوز پزشکی است. به محض تصویب مجوز پزشکی، این محصول در دسترس خواهد بود. این تاریخ از منطقه ای به منطقه ی دیگر متفاوت خواهد بود.

 ساعتK'Watch ، میزان غلظت نشانگرهای زیستی (گلوکز یا لاکتات) را بطور منظم اندازه می گیرد و این اطلاعات را در هر 5 دقیقه برای حداکثر دقت آپدیت می کند.

ساعتK'Watch ، باید یک پروسه ی صدور مجوز پزشکی را طی کند. در طی این فرایند، آزمایشات بالینی باید انجام شود و به طور رسمی اعتبار سنجی شود، بنابراین صحت اندازه گیری ها را تضمین می کند. برای به دست آوردن این گواهینامه یا مجوز، ساعتK'Watch ، باید به اندازه کافی دقیق باشد.

آیا نسخه ای از ساعتK'Watch ، برای کودکان وجود دارد؟

ما درخواست های زیادی برای آن دریافت کرده ایم بنابراین در لیست پروژه های ما قرار دارد. این یکی از اولویت های ماست، اما لازم است که نسخه بزرگسالان ابتدا مجوز پزشکی را دریافت کند، سپس می توانیم آزمایشات بالینی را برای استفاده از این ساعت برای کودکان ترتیب دهیم.

ساعتK'Watch  قادر به ردیابی چه مواردی خواهد بود؟

فراتر از ردیابی نشانگرهای زیستی(گلوکز یا لاکتات از طریق K’apsul) ، ساعتK'Watch  می تواند اطلاعات مفید دیگری را به کاربر ارائه دهد:

-          تاریخ و ساعت

-         پیگیری فعالیت (مراحل ، مسافت ، کالری)

-         ضربان قلب

-         کیفیت خواب

-         هشدارهای سنتی یا خاص به کاربر در صورت بروز هیپوگلایسمی یا هایپرگلایسمی

آیا این ساعت با یک برنامه ی نرم افزاری کار خواهد کرد؟

ما در حال کار بر روی توسعه برنامه های نرم افزاری برای سیستم iOS و Android هستیم. با این کار می توانیم داده های جامع تری و خدمات ارزش افزوده بیشتری را به کاربر ارائه دهیم. K'Watch با ایمنی کامل به cloud یا ابر متصل خواهد شد که در صورت موافقت کاربران، می تواند داده ها را با خانواده یا مراقبان آنها به اشتراک بگذارد.

این دستگاه با چه قیمتی در دسترس خواهد بود؟

ساعت K'Watch ، باید با مبلغ 199 دلار/ یورو عرضه شود. سنسورهای گلوکز K’apsul مورد نیاز برای هر ماه حدود 99.90 $ / یورو قیمت خواهند داشت. این قیمت ممکن است تا زمان راه اندازی و با توجه به مناطق و وظایف محلی و مالیات تغییر کند.

چه زمانی آزمایش نسخه ی بتای آن انجام می شود؟

ما در نظر داریم 6 ماه قبل از پایان پروژه تست بتا را راه اندازی کنیم. از آنجایی که این روند به شدت کنترل می شود، می توانید از طریق خبرنامه در سایت ما از آن مطلع شوید.

سازنده ی این دستگاه کیست و در کجا واقع شده است؟

شرکت PKvitality سازنده ی این ساعت است و در پاریس واقع شده است.

منبع:

https://www.pkvitality.com/faq/